środa

Zapobiegaj rozstępom na brzuchu i biuście cz. 2

Wcześniej wspomniałam o masażach wodnych, a teraz chciałabym poruszyć temat oliwy, która natłuszcza i odżywia ciało oraz diety wzmacniającej od wewnątrz!

Możesz używać samej oliwy z oliwek lub wzbogacić ją olejkami eterycznymi i ziołami. Wcieraj miksturę kolistymi ruchami w brzuch i biust po kąpieli. 
  1. Lawendowy olejek.. Do butelki z ciemnego szkła wlej szklankę oliwy, 2 łyżeczki oleju z kiełków pszenicy, 4 łyżeczki olejku ze słodkich migdałów i 5 kropli eterycznego olejku lawendowego (kupisz w sklepie z ziołami lub aptece).

  2. Owocowa oliwa.. Zmieszaj 1/4 szklanki oliwy z 2 łyżkami octu jabłkowego. Płyn schłodź przez pół godz. w lodówce i od razu używaj.
W Twoim pożywieniu nie powinno zabraknąć witaminy C, E, z grupy B i betakarotenu (witaminy A) oraz mikroelementów: wapnia, potasu, magnezu. Substancje te znajdziesz m.in w warzywach, owocach, nabiale i kaszach.
 
Oczyszczające ziarna.. Dodawaj do jogurtu, twarożku czy sałatki łyżkę zmielonego siemienia lnianego. Dobrze by było, byś spożywała dziennie 3 łyżki. Jedz też jak najwięcej płatków owsianych. Dzięki temu organizm lepiej będzie przyswajał odżywcze substancje.

    1 komentarz:

    1. 3tygodnie temu urodziłam śliczną córeczkę. Całą ciążę stosowałam Colvite i Kolagen Silver. Kupiłam produkty w Polskim Centrum Kolagenu. Smarowałam się cała, brzuszek, piersi, nogi, pośladki itd 2 razy dziennie. Po czym stosowałam oliwkę. I nikt mi nie wmówi, że kolagen nie działa. Skórę mam taką samą jak przed ciążą, gładka bez licznych rozstępów (nie mam brzucha poharatanego jak moja siostra, istna masakra!!!!!). Rozstępy, podwójna skóra - to był mój codzienny myślowy problem. Ale dzięki Silver to było niepotrzebne. Żel kupowałam przez internet albo telefonicznie. Obsługa - godna polecenia, b.szybko otrzymałam paczkę, produkty dobrze zapakowane (o dziwo!!) i co ważne są świeże. Pozdrawiam i polecam nie tylko przyszłym mamusiom, www.kolagen-inventia.pl albo blog www.adelia.com.pl, Naprawdę polecam, Bogna

      OdpowiedzUsuń